Способи класифікації рослин. Водорості(зелені, бурі, червоні)

Опрацювати § §38, 46, звернути увагу на малюнки та запитання до теми.

23.03-25.03
0961030856
Телефонувати з 9.00 до 15.00

Мохи.
Опрацювати §39, звернути увагу на малюнки та запитання до теми.
26.03-28.03


Папороті, хвощі плауни.

Опрацювати § §40,41, звернути увагу на малюнки та запитання до теми.
30.03-03.04


Голонасінні рослини.
для виконання лабораторного дослідження

Опрацювати §42, звернути увагу на малюнки та запитання до теми,
Використовуючи посилання, виконати письмово лабораторне дослідження «Будова пагонів і шишок хвойних рослин»
30.03-03.04


Покритонасінні. Дводольні та однодольні покритонасінні.



Опрацювати §43, звернути увагу на малюнки та запитання до теми.
06.04-10.04


Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.
Повторити §§39, 41, 43.Виконати в робочому зошиті практичну роботу №3 «Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових)  рослин» у вигляді таблиці на с.209-210
06.04-10.04


Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах
 Виконати в робочому зошиті практичну роботу №4 с. 210-211, вибрати із переліку в посиланні три види кімнатних  рослин.
13.04


Екологічні групи рослин(за відношенням до світла, температури, води)
Опрацювати §45, звернути увагу на малюнки та запитання до теми.
13.04


Рослинні Загнутый угол: 1групування. Життєві форми рослин.
Опрацювати §46, звернути увагу на малюнки та запитання до теми.





Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людства.
В зошиті виконати роботу «Значення рослин в моєму житті»




 

Повторити § §38-46


Коментарі